Soul Children

Randaberg Soul Children drives i samarbeid mellom Randaberg og Grødem menigheter. Det er et kor for 5. – 7. klasse.

Øvelser er  mandager i  partallsuker ( i Grødem kirke) kl. 18.30 – 20.00. Velkommen til nye sangere!

Dirigent er Elin Frostestad

Litt om Randaberg Soul Children

For ti år siden startet Ragnhild Hiis Ånestad opp barne- og ungdomskoret ”Oslo Soul Children”. Etter dette har Soul Children vokst, og nå er det 80 Soul Children kor i Norge (pluss flere i andre land) – og vi er et av dem! Randaberg Soul Children ble etablert i 2011 (som en videreføring av Grødem Gospel).  Soul Children har en egen nettside: www.soulchildren.no.

I Randaberg Soul Children skal vi synge sammen, ha det gøy sammen og ikke minst få høre mer om Gud!

Det meste av musikken vi i Randaberg Soul Children synger er fra Oslo Soul Children sine album ”Love”, ”Shout” og ”Livsglede 2”.  Albumene finner på Vivo, på Spotify eller i iTunes.