Velkommen til dåp i Grødem menighet!

Dåpshandlingen finner sted i gudstjenesten på en søndag formiddag kl. 11.00.
For å se hvilke datoer det er dåp og registrere dåp i Grødem kirke, kan du klikke her.

Dåpsduer
Vi henger opp en due til hvert dåpsbarn i Grødem menighet. Dette for å minne om at Guds fred og Guds ånd alltid er med barnet. Duen henger på dåpstreet vårt til barnet er 1 år og blir invitert til samling i kirken, hvor dere får den med hjem. Duene er laget av kunstneren Anu Allikas

Trenger du dåpskjole?
Vi låner ut dåpskjole gratis. Kjolen avbildet til høyre kan lånes med både blå og rosa sløyfe.

Dåpspakken
Vi har en dåpspakke som vi deler ut til alle nyfødte. I dåpspakken finner du mer informasjon om dåp i Grødem menighet, en smekke, en pekebok for de minste og trosopplæringsbrosjyren vår med oversikt over alt som skjer i menigheten. Vi leverer pakken uforpliktende i postkassen. Send inn NAVN og ADRESSE til grodem.menighet@randabergkirkene.no.
Hjertelig velkommen til dåp!