«Gåten om Korset» med Garness og Korall 1. april kl. 19.30 i Grødem kirke

Den 1. april skal Garness og Korall fremføre Gåten om korset i Grødem kirke kl. 19.30. Dette bør du få med deg.

14 nye sanger som drar oss nærmere påskens grensesprengende budskap – og gåten om korset!
Konsertserien er et samarbeidsprosjekt mellom duoen Garness, forfatter Jostein Ørum og Stefanusalliansen. Sammen har de skapt et sterkt og gripende verk som utvilsomt vil berøre mange og leve lenge. Ørum har sagt at «Gåten om korset» har tre perspektiver: For det første er de fortellinger om personer som møtte Jesus i hans siste uke. For det andre har de i seg et ekko fra den lidende kirke og de som betaler en pris for å tro på Gud. For det tredje rommer de vår tro og vårt liv i dag. Disse perspektivene er vevet sammen i en troverdig helhet i Garness’ musikk og Ørums tekster.
Responsen på premiereturneen i 2019 var overveldende. Nå gleder Garness seg stort til endelig å legge ut på ny turné før påsken 2022! Med seg har Garness musikerne Torjus Vierli og Thomas Gallatin. og det lokale koret Korall til konserten i Grødem.

Kjøp billetter her:

1. https://synkope.ticketco.events/no/nb/m/e/garness__gaaten_om_korset__groedem_kirke?fbclid=IwAR17g5SFP-L12aD0xGjBDCr4CWDC9wsWsoAjssIF5oevYRn0bAdpwSeQWoE