Kirkerottene

Onsdag 28.februar er du som går i første klasse invitert til Kirkerottene her i Grødem kirke. Du skal få bli kjent med to rotter som bor her i kirken. De bruker å dukke opp i februar og heter Vesla og Fredo. Faktisk så liker de seg veldig godt i orgelet. Der er det mange fine «piper» å gjemme seg imellom og i, men så liker de musikk også veldig godt. En gang for lenge siden jobbet de på et sirkus, men der var det en katt som stadig vekk var på jakt etter de. Så de fant ut at det ikke var noen gøy plass å være og synes at kirken kunne passe dem.

På denne onsdagen når dere kommer blir det mat, dere skal få se film om kirkerottene, og det blir noen ulike aktiviteter. Kom å bli med!

Det vil bli invitasjon i posten like etter vinterferien med mer info og tider. Dette er til deg som er født i 2011.

>>> Påmelding <<<